Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Amennyiben Ön rendelt terméket, de időközben meggondolta magát és már nem tart igényt a termékre, akkor többféleképpen is eljárhat.

  • Amíg nem készül csomagszám a rendeléshez, addig a weboldalon a Saját fiókjában vagy email-ben lemondhatja a rendelést.
  • Amennyiben már elkészült a csomagszám, akkor e-mailben vagy telefonon tudja jelezni az elállási szándékát a a megadott telefonszámon a webshopnak, mi pedig továbbítjuk a kérését a futárszolgálat felé.

A kinézett terméket át tudom venni valahol személyesen? Van az exxshop-nak üzlete?

Természetesen igen. Személyes átvételre az üzletben Hévíz.Nagyparkoló tér 14 alatt de.10 és du. 5 óra között bármikor megteheti.

Mennyi időn belül és milyen módon térítik vissza a termék árát?

Amint a termék beérkezik üzletünkbe, leellenőrizzük azt. Ha a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találjuk, akkor sztornózzuk a számlát és visszautaljuk a vételárát. Az összeget banki átutalás segítségével juttatjuk vissza Önhöz. Ebben az esetben meg kell adnia nemzetközi formátumú (IBAN) bankszámlaszámát, valamint a számlatulajdonos nevét.

Milyen módon kell visszaküldenem a terméket?

Amennyiben a megrendelt termék nem felel meg az Ön igényeinek, joga van azt a kézhezvételtől számítva 14 napon belül jelezni nekünk és a jelzéstől számítva 15 napon belül visszaküldeni. A visszaadott terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan kiszállításra került (eredeti csomagolásban az  ép címkékkel és a vele kapott iratokkal)

Felhasználhatom a sztornózásra került termék árát egy másik rendelésnél?

Amennyiben a visszaküldött termék számlája sztornózásra került, úgy lehetősége van a felszabadult összeget egy új rendelés során felhasználni. Ilyen esetben rendelési szándékát központi telefonunkon, vagy e-mailen keresztül jelezze felénk.

Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat?

A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott futárszolgálattól függ.

Mi az IBAN kód (Nemzetközi bankszámlaszám)?

Az Európai Unióban és Európa más államaiban is bevezetésre került az egységes felépítésű nemzetközi bankszámlaszám, az IBAN (International Bank Account Number).

A magyar szabvány szerinti IBAN 28 karakterből áll, amelyből:

  • Az első két karakter jelöli az országkódot (HU);
  • 2-4 karakter egy képzett ellenőrzőszám;
  • 5-28 karakteren a belföldi pénzforgalmi jelzőszám található.